БПЛА "Привид"

Безпілотники для цивільних та військових потреб

Pryvyd C1

Цей літак побудовано на базі планера з розмахом крил 2400 мм, що робить його дуже енергоефективним та неймовірно тихим. З повністю вимкненим двигуном “Привид С1” може пролетіти більше 2000 метрів втративши лише 200 метрів висоти. Доволі великий розмір дозволяє або на багато збільшувати ємніть акумулятора (час польоту зросте до 4 годин і більше) або додавати корисний вантаж вагою до 2000 грамів.

Технічні дані:

Розмах крил2400 мм
Довжина1250 мм
Злітна масадо 6 кг
Можливість нести корисну вагутак, 2 кг сумарна вага
Технологія злетуЗ руки або катапульта
Час польотувід 1,5 до 3 год
Довжина маршрутувід 120 до 200 км
Максимальна висота польоту1000 м
Крейсерська швидкість72 км/год
Технологія автопілотуArduPilot
Дальність дії передавача (ППРЧ стійка до РЕБ)від 50 км
Дальність дії телеметріївід 50 км
Дальність дії відеопотоку (1.3 Ггц)від 40 км
Позиціонування в умовах РЕБтак, радіомаяки
Позиціонування в умовах РЕБ (опціонально) CRPA антена
Можливість використовувати декілька передавачів (злет в одній місцевості, посадка в іншій з використанням іншого наземного обладнання)так
Можливість бездротового під’єднання GCSтак
Програмне забезпечення для налаштуванняMission Planner, QGroundControl
Програма управління/ведення літака по телеметрії (версія з ППРЧ)так
Програма автоматичного генерування місій – знаходження точок скидання з урахуванням вітру (для вантажного) та управління записуванням камери (для розвідувального та вантажного)так, Привид – Місії
Система захисту від спуфінгу GPSТак, фільтр GPS сигналу

Привид С1 має декілька модифікацій:

  • Розвідувальний
  • Вантажний
  • Ретранслятор

Привид С1 – Розвідувальна модифікація

Має на борту 2 камери:
– одну курсову fpv камеру (або дві спарені, наприклад денна і нічна) для управління літаком в режимі онлайн, камера може повертатися на 90 градусів вниз/вперед, радіус дії до 50 км при умови правильного встановлення антен;
– іншу камеру – MAPPER камеру для отримання фотографій високої розподільчої здатності. Ця камера знімає офлайн, тобто зберігає матеріал на sd-картці. Після повернення літака, дані з картки можна аналізувати. Робоча висота 400 метрів.

FPV камера дозволяє більш ефективно використовувати літак, особливо при необхідності більш точно позиціонувати літак для виконання місії.

Стандартна батарея літака – 40 Аг, що дозволяє пролетіти літаку в цій комплектації до 200 км і триматися в повітрі більше 2,5 год.

Привид С1 – Вантажний

В цій модифікації Привид С1 має додаткові кріплення під крилами для двох вантажів по 800-1000 гр (сумарно до 2000 гр), FPV камера (денна та/або інфро-червона) дозволяє виконувати ручне прицілювання та управління скиданням.

Привид С1 – Ретранслятор

Ця модифікація використовується коли потрібно ретранслювати сигнал відео або сигнал управління для інших БПЛА. Розвосюджені варіанти ретрансляції відео це: 5.8 Ггц ретранслюється в 1.3 Ггц, або навпаки. Привид С1 має непогані властивості для зависання над місцевістю на довгий час, тому використання його як ретранслятор має великий сенс.

Привид С1 зібраний
Привид С1 зібраний
Pryvyd-C1
Привид С1 кейс
Привид С1 кейс
Привид С1 польот
Привид С1 вантажний