Цей літак побудовано на базі планера з розмахом крил 2400 мм, що робить його дуже енергоефективним та неймовірно тихим. З повністю вимкненим двигуном “Привид С1” може пролетіти більше 2000 метрів втративши лише 200 метрів висоти. Доволі великий розмір дозволяє або на багато збільшувати ємніть акумулятора (час польоту зросте до 4 годин і більше) або додавати корисний вантаж вагою до 2000 грамів.
Технічні дані:
| Розмах крил | 2400 мм |
| Довжина | 1250 мм |
| Злітна маса | до 6 кг |
| Можливість нести корисну вагу | так, 2 кг сумарна вага |
| Технологія злету | З руки або катапульта |
| Час польоту | від 1,5 до 3 год |
| Довжина маршруту | від 120 до 200 км |
| Максимальна висота польоту | 1000 м |
| Крейсерська швидкість | 72 км/год |
| Технологія автопілоту | ArduPilot |
| Дальність дії передавача (ППРЧ стійка до РЕБ) | від 50 км |
| Дальність дії телеметрії | від 50 км |
| Дальність дії відеопотоку (1.3 Ггц) | від 40 км |
| Позиціонування в умовах РЕБ | так, радіомаяки |
| Позиціонування в умовах РЕБ (опціонально) | CRPA антена |
| Можливість використовувати декілька передавачів (злет в одній місцевості, посадка в іншій з використанням іншого наземного обладнання) | так |
| Можливість бездротового під’єднання GCS | так |
| Програмне забезпечення для налаштування | Mission Planner, QGroundControl |
| Програма управління/ведення літака по телеметрії (версія з ППРЧ) | так |
| Програма автоматичного генерування місій – знаходження точок скидання з урахуванням вітру (для вантажного) та управління записуванням камери (для розвідувального та вантажного) | так, Привид – Місії |
| Система захисту від спуфінгу GPS | Так, фільтр GPS сигналу |
Привид С1 має декілька модифікацій:
- Розвідувальний
- Вантажний
- Ретранслятор
Привид С1 – Розвідувальна модифікація
Має на борту 2 камери:
– одну курсову fpv камеру (або дві спарені, наприклад денна і нічна) для управління літаком в режимі онлайн, камера може повертатися на 90 градусів вниз/вперед, радіус дії до 50 км при умови правильного встановлення антен;
– іншу камеру – MAPPER камеру для отримання фотографій високої розподільчої здатності. Ця камера знімає офлайн, тобто зберігає матеріал на sd-картці. Після повернення літака, дані з картки можна аналізувати. Робоча висота 400 метрів.
FPV камера дозволяє більш ефективно використовувати літак, особливо при необхідності більш точно позиціонувати літак для виконання місії.
Стандартна батарея літака – 40 Аг, що дозволяє пролетіти літаку в цій комплектації до 200 км і триматися в повітрі більше 2,5 год.
Привид С1 – Вантажний
В цій модифікації Привид С1 має додаткові кріплення під крилами для двох вантажів по 800-1000 гр (сумарно до 2000 гр), FPV камера (денна та/або інфро-червона) дозволяє виконувати ручне прицілювання та управління скиданням.
Привид С1 – Ретранслятор
Ця модифікація використовується коли потрібно ретранслювати сигнал відео або сигнал управління для інших БПЛА. Розвосюджені варіанти ретрансляції відео це: 5.8 Ггц ретранслюється в 1.3 Ггц, або навпаки. Привид С1 має непогані властивості для зависання над місцевістю на довгий час, тому використання його як ретранслятор має великий сенс.









